onsdag 23 maj 2007

Problem

Har problem med syrrans G3 Mac, den startar inte. Någon som vet något om vadd et kan vara för fel när det efter ett tag ser ut som äpplet är överkört av en stridsvagn och allt hänger sig? Måste försöka fixa det i dag, det är inte klok vad beroende man blir av att ha två datorer i gång. Det är så skönt att kunna surf och spela på en gång. Total War tar mycket tid, har inte blivit klar ännu men det är kul. Extra kul att få leka med de där små figurerna som för än att tänka på tennfigurer, det var ännu tydligare i förra varianten av medeltids Total War. Min figurer ligger nu som ett slags dåligt samvete på min arbetsbänk. Det är inte så mycket kvar att måla på mongolerna och sedan är det medeltid som gäller, har några enheter engelsmän från tiden runt 1400. Inte för jag vet om jag ”behöver” beridna riddare eller en enhet banditer. Men de är kul att måla. Där till har jag ett par enheter till att måla, kommer just nu inte ihåg vad det var men kanske eldvapen eller armborst? Återkommer med mera information när jag börjat på dem. Just idag verka det bli fint väder, vilket inte gör det lättar att sätta sig och måla.

Inga kommentarer: