måndag 14 maj 2007

Andra tag

Lite frustrerad just nu, vet inte hur framtiden ser ut. Mycket hänger i luften, jobb, vänner boende allt möjligt. Detta påverka min för många att måla och spela spel, irriterade eller hur? Funderar på vad som ska göra här näst. Ett projekt som borde göras är att ta och fotografera min makedonska armé och samtidigt några till. Har ju Brittoner nästa helt klara, orc kanske de är inte snygga, mina vikingar och kaos armén jag hittade färdig målad hemma, kommer knappt ihåg när jag målade den. Ett antal 15mm som kunde var intressant att ha som kontrast till mina nyare 28mm, och så de små arméer som jag inte fått använda ännu bland annat en för "Darkest Africa". Ja, och så engelsmännen, hundraårskrigets armén är ju klar, även om jag fundera på att måla lite till.

Inga kommentarer: