onsdag 18 april 2007

Starten på något eller...

Första inlägget, får se vad jag ska ha den här till. Kanske mer som ett slagshemsida, vet inte hur stor ork att skriva jag kommer att ha. Men först lite personlig information. På min fritid spelar jag innebandy, jag tycker om att resa och att studera historia. Historiestudierna är för mitt nöjes skull. Jag är just nu mest inne på antiken och kan som exempel diskutera filmen 300 på djupet. Och jag tänker försöka lära mig klassisk grekiska till hösten, på kvällstid. Jag är också lite aktiv i partipolitiskt inom centern och i några andra föreningar. Jag håller på att skaffa mig en hemsida som visar på mina olika intressen, det gäller bara att ha tid. Just nu ska jag över helgen till London, bland annat för att kolla festligheterna vid Shakespeares födelsedagsfirande.

Inga kommentarer: